Drink to that!

Ihelgen var det min lediga helg.
Lördagen började med att storstäda hela lägenheten plus att tvätta alla mina kläder, eftersom allt luktar som mitt jobb och med andra ord inte alls gott!  Efter detta projekt så var jag helt slut, men lodell tagga upp mig för en middag på ghandi (?) där de blev massa mat och vin. Kvällen slutade med att nästan hela gänget gick till 5ive för en super rolig kväll, dansade och skrattade som aldrig förr. Men det bästa var att komma hem och lägga mig i sängen för att sova med babe.
Söndag blev bakisdag utan bakishet. Jag och lukas tog oss till doncan för att ihjäl oss på det. Nu väntar tvätten på att bli vikt och sängen att bli bäddad.
Så duty calls!
Fick nyss veta att min fina frej är påväg tillbaka till Umeå! Kunde inte fått bättre nyheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0