Think you'll be getting this?

Fick klagomål på att jag aldrig bloggar längre, och jag vet, jag suger på det här med att blogga så ni får helt enkelt leva med det. Men kan göra ett tappert försök nu!

Veckan har varit speciell, på måndag fick jag träffa desiree över en kaffe och de är aldrig fel!
Tisdag fick jag träffa fina Hylander som äntligen har kommit hem, det blev middag på Olles med de tre bästa vännerna man kan tänka sig. Efter det väntades utgång på dedi på lokal. (Fattar inte varför vi alltid springer runt på dansgolvet och bjuder in helt random folk på dansgolvet?) Men SATAN vad kul jag hade.
Onsdag vakna upp vid 3, halv 4(??) slängde in mig lite käk och sedan vart de att gå iväg till jobbet.
Torsdag blev de kaffe med dessan (igen, hehe) och sedan hem till Freyja och få massage, åh bästa frej!
Fredag, även idag kan man säga.. är de tvätt/städdag tills klockan fyra för då är det middagsdejt med jossan för att sedan väntas 10 timmars jobbpass!
Och på lördag blir det upp tidigt för då är det dags att ta min väska och åka ner till stockholm, så folket, vi ses på onsdag nästa gång! (Om vi inte ses ikväll på Olearys?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0