Oh come on

Alkohol + hala skor = ingen bra kombo för elin inte..
Ramlade kanske 40 gånger på väg in till staden och lyckades även ramla på näsan så att jag fick ett fint litet(?) sår rakt på näsan.. Snacka om bra reflexer.. NOT
På väg hem så lyckades jag ramla igen, landa rakt på svanskotan så den gick typ av.. Nej men satan vad ont jag har!!
Så nu har jag lovat mig själv att aldrig använda skorna på vintertid igen, inte ens i nyktert tillstånd! Never more. Plus att jag tänker stänga in mig i lägenheten tills såret har läkt så jag slipper visa mig så här bland folk..

Kommentarer
Postat av: Karin

Du ser sjukt hård ut iaf ;) :D

2012-02-06 @ 13:17:49
URL: http://lifeofkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0