Onsdag.

Gjorde någonting för första gången i dag, beskita en bil. Gick hur bra som helst, inge fel alls. Försökte va rolig när jag ringde jobbet och sa att de var körbud på bilen, det var ingen, ingen som uppskattade skämtet, nästan så att dem blev sura.. så lyckat!
Just nu sitter jag och tänker på att jag måste städa, men vill som inte göra något åt saken, så om någon känner sig sugen på lite städning så är det bara att komma förbi!
Snart väntas mera jobb, men den här gången på olearys, så måste släppa ögonen från one tre hill och göra lite mat, så man överlever natten.
Imorgon får jag finbesök av Lodell och Camilla, middag och mys, låter helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0