These days

Suger verkligen på att blogga, men nu jävlar ska jag försöka!

Hänt sen sist då?
Jobbar och jobbar typ, umgås med nära och kära, älskar livet, hatar livet, försöker bli en bättre människa, är ute och skakar rumpan, ser på oth, ser på the big bang theory, dricker lite bira och annat gott såklart, skrattar, surar och åter igen jobbar.
Just nu är jag mest avis på mami och papi som är i marocko och solar och njuter, blee. Kul att de är 27 grader där och här snöa de igår(?) Trodde vintern var över och att den underbara våren var på väg, men tydligen inte. Får hänga tillbaka skinnjackan i garderoben igen då..

What am I supposed to hide now?
what am I supposed to do?
did you really think I wouldn't see this through?
tell me to stick around for you
tell me I could have it all
I'm still so tired to care and I gotta go

Kommentarer
Postat av: Lodell

Varför har inte jag öl på mitt jobb? ;) Hahahha

2012-03-21 @ 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0