Thats hows it goes

Hade fin besök i helgen. Först på fredag kom finfrej, så vi gick en stund på staden, åt tacos och fikade på det nya favoritstället, blå fötöljen! Efter de var de dags för jobb, i alla fall för min del. Alldeles för mycket folk på 3 timmar, tror vi satte 220 gäster under tre timmar, huvudet var inte riktigt med när vi skulle stänga. Bestämde mig för att följa med Tess till Boquerian för att ta ett glas, snacka av sig lite skit som hade hänt under kvällen. Slutade med att vi drack några öl till efter det där "lilla vin glaset" och snackade ännu mer skit. Kom hem vid halv 4-tiden och sov i 5 timmar för att sedan upp och jobba.
 
Efter lördagsjobbet så sprang jag vidare till centralen, för att finaste Jossan satt och väntade snällt på mig. Vi började vårt häng på Burger king för att sedan åka hem och sova. 
På söndag började vi med en låååång sovmorgon, kändes som att de behövdes för oss båda. Vi gjorde oss i ordning och mötte upp frej på centralen för att tillsammans åka det Svenska Sushi Köket, underbart god sushi! Sedan åkte vi vidare till Brillo där de blev ett, (kanske fler...) vinglas. 
På måndagen fick jag råom jossan själv på en lunch på Vapiano, innan hon åker igen till Austrailen i hel månad! Herregud...
 
Kom på att jag måste verkligen åka hem och hämta vår och sommarkläder, så tog ledigt från jobbet och kommer till Umeå den 23 febrauari!
 
Puss!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0