Uncover

Känner mig sjukt stolt!
Idag var in lediga dag, så planen var egntligen att åka hem till syrran och käka lite pannkakor, men så blev det inte alls. Hon hade nå möte så vi fick ställa in pannkakslunchen. 
Istället så blev det storstädning för hela slanten, tror seriöst inte att de har varit så här städat någon gång i det här huset. Satte också i gång två tvättmaskiner som nu väntas på att läggas in i garberoben igen. 
Efter den två timmar långa städningen åkte jag till hornstull för att lägga mig en stund i solariumet, (asså, de var de sjukaste snövädret idag, så tyckte att solarium var välbehövligt idag.) stannade och tränade en stund sedan på hemvägen så stannade jag till i liljeholmen och shoppade. Råkade också visst köpa chips som jag tänkte gotta mig med ikväll.
 
See yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0